دانلود گوگل پلی استور Google Play Store 5.6.8 – برنامه مارکت گوگل اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 923
نویسنده : بهمن نامی

 Google Play Store 5.6.8 تمام سرگرمی های شما را در یک مکان جمع کرده است. این نرم افزار رسمی سایت گوگل پلی است که امکان دسترسی آسان و سریع کاربران آندروید به فروشگاه برنامه ها و بازی ها Google Play را فراهم می کند. این فروشگاه دارای بیش از 450.000 برنامه، میلیون ها آهنگ و کتاب و هزاران فیلم می باشد. دریافت نمونه رایگان موسیقی و کتاب، مشاهده رتبه برنامه ها، بررسی و تصاویر یا تماشای تریلر فیلم ها توسط این برنامه امکان پذیر است. با این نرم افزار تمام برنامه ها و بازی های مارکت اندروید در اختیار شماست و می توانید برنامه های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا برنامه های پولی را خریداری کنید .

تفاوت نسخه مود با نسخه معمولی :

نسخه مود یا کرک شده دارای قابلیت های بسیاری است که که مهمترین ویژگی آن قابلیت حل کامل مشکل لایسنس نرم افزارها و بازی هاست . فقط کافیست گوگل پلی کرک شده را نصب کنید تا مشکلات شما با لایسنس تمام بازی ها و برنامه هایی که ارور لایسنس می دهند حل شود. نکته قابل توجه این است که اگر میخواهید نسخه مود را نصب کنید ابتدا باید گوشی شما 
روت شده باشد.

 

 

 

تغییرات نسخه 5.6.8 :

- new circular animation on TV pages
- popular opinions review blurbs

 

کاربران گرامی :

نسخه مود برنامه مارکت 
گوگل که به وسیله ChelpuS هکر معروف روسی و سازنده برنامه معروف لاکی پتچر به تازگی معرفی شده است در پست قرار گرفت .
به وسیله نسخه مود شده میتوانید براحتی مشکل لایسنس بازی ها و برنامه ها را براحتی حل کنید. برای نصب نسخه مود گوشی شما نیاز به روت شدن دارد !
دانلود نسخه مود



:: برچسب‌ها: نامی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: